Обмін та повернення

Згідно чинного Законодавства України, Закону "Про захист прав споживачів", постільна білизна входить до переліку негосподарських товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
Шановні покупці! Ми прагнемо зробити ваш досвід співпраці з нашим магазином винятковим, але ми розуміємо, що іноді трапляються неприємні ситуації, тому ми зробимо все можливе, аби допомогти їх вирішити. Згідно з "Законом про захист прав споживачів", ви маєте право на повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту його отримання. Це право поширюється на випадки, коли отриманний вами товар прийшов в пошкодженій упаковці, не відповідає вашим очікуванням або має дефекти (дефекти пошиву або невідповідність розміру).
Якщо ви бажаєте повернути або обміняти товар, прохання дотримуватися наступних кроків:
1. Спершу, прохання сконтактувати з нами за вказаним нижче телефоном:+38 (050) 615-24-68Або написавши нам в онлайн-чаті чи на електронну адресу:ten.rku%40nenildebanvovab.ofni
2. Повідомте нас про свої наміри повернути або обміняти товар. Розкажіть про виявлені недоліки, проблеми або причини, з яких ви бажаєте здійснити повернення або обмін. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб швидко та ефективно вирішити цю ситуацію.
3. При оформленні повернення або обміну товару вам необхідно назвати ваш номер телефону та номер вашого замовлення. Це допоможе нам у швидкому та точному розгляді вашого запиту.
4. Повернення або обмін товару можливі при наявності його оригінального пакування та непошкоджених етикеток. Товар має бути у відмінному стані та без слідів використання. У випадку, якщо товар було відправлено Покупцем на обмін/повернення, без дотримання цих умов, згідно Закону "Про прав споживачів" і Політики Магазину, Продавець залишає за собою право відмовити Покупцеві в обміні та поверненні.
Важливо!!!До слідів використання належить, в першу чергу, прання білизни. Тому задля запобігання подібним випадкам, перед тим, як прати білизну, поміряйте її та впевніться, що вона відповідає необхідним вам розмірам і належної якості. У випадку, коли Покупець не дотримається цієї рекомендації з нашого боку, вся відповідальність лягає на Покупця.
Підставою для відмови від товару є порушена цілісність пакування відправлення (пошкоджена упаковка), і пошкодження її вмісту. В такому випадку задокументуйте пошкодження в присутності співробітника пошти (оператора або кур'єра) для узгодження з нами подальших дій для вирішення спірного питання.
У випадку узгодження повернення товару, Продавець зобов'язується повернути (відшкодувати) сумму сплачену Покупцем за товар (повну суму, або передплату, у випадку, якщо Покупець вибрав як метод оплати післяплату). Транспортні розходи не входять до суми відшкодування. Для повернення коштів Покупець має надати свій IBAN та ІПН, а також скріншот/фото чеку або квитанції з підтвердженням сплаченої суми за покупку. У разі, якщо вами було обрано метод оплати товару карткою на сайті, кошти будуть зараховані автоматично на картку, з якої була здійснена оплата.Строк повернення коштів після отримання нами товару і всіх необхідних документів складає до 10 банківських днів. Після повернення коштів Продавець має надати Покупцеві квитанцію з підтвердженням відшкодуванням коштів.
До причин, які НЕ Є підставою для повернення коштів, відносяться:- товар не виправдав ваших сподівань;- товар відрізняється кольорами від фото (мається на увазі, передача кольорів на фото може бути різна в залежності від девайсу і монітору Покупця і Продавця, і це не є технічною несправністю);- товар приїхав пізніше ніж очікувалось (Згідно чинного Законодавства, Продавець зобов'язується відправити товар в установлені терміни зазначені на сайті інтернет-магазину як Терміни доставки, але Продавець не може відповідати за терміни доставки, якщо їх порушила транспортна компанія);- товар виготовлено з внесенням клієнських специфікацій (розмір, матеріал, форма, колір), або під замовлення.Однак, наголошуємо, що ми прагнемо зробити все необхідне, аби Покупець мав виключно приємний досвід співпраці з нашим інтернет-магазином, і в разі виникнення спірних питань, ми зробимо все, аби вирішити проблему.
Дякуємо за увагу!

Made with